Σε μια εποχή όπου η κάθε μεγάλη επιχείρηση διαθέτει στο ανθρώπινο της δυναμικό διάφορες ειδικότητες και το οργανόγραμμα της ολοένα και επεκτείνεται λόγω των αναγκών που παρουσιάζονται στην αγορά, σημαντικό ρόλο έχει και ο διευθυντής εκδηλώσεων (event manager).
Η διοργάνωση μιας εκδήλωσης δεν αποτελεί ένα εύκολο εγχείρημα και για κάποιες επιχειρήσεις είναι και ο αμεσότερος τρόπος επαφής της διοίκησης με τους συνεργάτες και τους πελάτες. Ο διευθύνων της εκδήλωσης είναι υπεύθυνος να επιλέξει το μέρος που θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση, να ετοιμάσει την οικονομική ανάλυση περιλαμβανομένου τα κόστη αλλά και όσα έσοδα (χορηγίες, δωρεές, εισιτήρια εισόδου κτλ.) θα εισπραχθούν, να σχεδιάσει την εκδήλωση με μια νότα δημιουργικότητας και κατά προτίμηση αποφυγής επανάληψης ιδεών που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες εκδηλώσεις.
Στα πλαίσια της διοργάνωσης αυτής θα υπάρξουν στιγμές που ο διευθύνων θα πρέπει να αναδείξει της διαπραγματευτικές του ικανότητες, είτε με τους οικονομικούς συντελεστές, είτε με το δημιουργικό τμήμα, αλλά επίσης θα πρέπει να αναδείξει τις ικανότητες του στην επίλυση προβλημάτων σε περίπτωση που προκύψουν. Σημαντική διεργασία της όλης διοργάνωσης, ίσως και η σημαντικότερη, είναι η επιλογή των ατόμων που θα προσκαλεστούν, ώστε να υπάρχει μια λογική και συνοχή.
Η διαχείριση της εκδήλωσης επιφορτίζει με ευθύνες τον διευθύνοντα και είναι σημαντικό να υπάρχουν συνεργάτες, στους οποίους να ανατεθούν καθήκοντα εξαρχής. Για παράδειγμα, ο ένας θα είναι υπεύθυνος να βρει χορηγούς, ο άλλος θα αναλάβει την πρόσκληση, ο τρίτος θα πάρει προσφορές για τη δεξίωση κτλ, ώστε ο διευθύνων να έχει ουσιαστικά τον συντονισμό και τον έλεγχο όλων των διεργασιών. Ο καλός συντονισμός, η αποφυγή λαθών και αντιπαραθέσεων, και η σωστή επιλογή ατόμων, χώρου διοργάνωσης, φαγητού και ποτού, φωτισμού, μουσικής, κτλ, θα προσφέρουν ένα πακέτο επιτυχίας για τους διοργανωτές.
(Φιλελεύθερος, 12/04/2009)
Η διοργάνωση μιας εκδήλωσης δεν αποτελεί ένα εύκολο εγχείρημα και για κάποιες επιχειρήσεις είναι και ο αμεσότερος τρόπος επαφής της διοίκησης με τους συνεργάτες και τους πελάτες. Ο διευθύνων της εκδήλωσης είναι υπεύθυνος να επιλέξει το μέρος που θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση, να ετοιμάσει την οικονομική ανάλυση περιλαμβανομένου τα κόστη αλλά και όσα έσοδα (χορηγίες, δωρεές, εισιτήρια εισόδου κτλ.) θα εισπραχθούν, να σχεδιάσει την εκδήλωση με μια νότα δημιουργικότητας και κατά προτίμηση αποφυγής επανάληψης ιδεών που χρησιμοποιήθηκαν σε προηγούμενες εκδηλώσεις.
Στα πλαίσια της διοργάνωσης αυτής θα υπάρξουν στιγμές που ο διευθύνων θα πρέπει να αναδείξει της διαπραγματευτικές του ικανότητες, είτε με τους οικονομικούς συντελεστές, είτε με το δημιουργικό τμήμα, αλλά επίσης θα πρέπει να αναδείξει τις ικανότητες του στην επίλυση προβλημάτων σε περίπτωση που προκύψουν. Σημαντική διεργασία της όλης διοργάνωσης, ίσως και η σημαντικότερη, είναι η επιλογή των ατόμων που θα προσκαλεστούν, ώστε να υπάρχει μια λογική και συνοχή.
Η διαχείριση της εκδήλωσης επιφορτίζει με ευθύνες τον διευθύνοντα και είναι σημαντικό να υπάρχουν συνεργάτες, στους οποίους να ανατεθούν καθήκοντα εξαρχής. Για παράδειγμα, ο ένας θα είναι υπεύθυνος να βρει χορηγούς, ο άλλος θα αναλάβει την πρόσκληση, ο τρίτος θα πάρει προσφορές για τη δεξίωση κτλ, ώστε ο διευθύνων να έχει ουσιαστικά τον συντονισμό και τον έλεγχο όλων των διεργασιών. Ο καλός συντονισμός, η αποφυγή λαθών και αντιπαραθέσεων, και η σωστή επιλογή ατόμων, χώρου διοργάνωσης, φαγητού και ποτού, φωτισμού, μουσικής, κτλ, θα προσφέρουν ένα πακέτο επιτυχίας για τους διοργανωτές.
(Φιλελεύθερος, 12/04/2009)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου