Το 2009 έφυγε και βρισκόμαστε ήδη στις πρώτες μέρες του νέου χρόνου. Οι υπολειτουργικές υπηρεσίες επανήλθαν στις εργασίες τους, οι εργαζόμενοι (όσοι είχαν την ευκαιρία) απόλαυσαν τις διακοπές τους, και η νέα χρονιά αναμένει τους ρυθμούς να αρχίσουν να ανεβαίνουν.
Η κάθε επιχείρηση έκανε τον απολογισμό του προηγούμενου χρόνου, και είναι πλέον έτοιμη, σιγά σιγά να θέσει τις νέες γραμμές πορείας του έτους. Την απάντηση προφανώς δεν θα μπορέσει να τη δώσει ο Άγιος Βασίλης, δεδομένου ότι το βάρος της οικονομικής κρίσης ήταν μεγάλο και ίσα που κατάφερε να μοιράσει τα δώρα. Τι πρέπει όμως να καθοριστεί για τη νέα χρονιά;
Η απάντηση είναι απλή. Τι θα κάνει η εταιρεία γι’ αυτή τη χρονιά; Η αναζήτηση πρέπει να εστιαστεί στα ‘τι’ και όχι στα ‘πως’ της υλοποίησης στόχων. Η νέα χρονιά έχει εκ των προτέρων κριθεί ως δύσκολη, κατά την διάρκεια της οποίας ευελπιστούμε να αρχίσει να διαφαίνεται και η ανάκαμψη της οικονομίας μας. Λόγω απολύσεων προσωπικού, μειωμένων κύκλων εργασίας, μειωμένης ζήτησης υπηρεσιών και προϊόντων, το σκηνικό ακόμα είναι θολό, αλλά ο καταναλωτής χρειάζεται βοήθεια να εμπιστευτεί εταιρείες, ώστε να υπάρξει και πάλι ρευστότητα.
Άρα, μήπως, ένα από τα πρώτα ‘τι’ θα πρέπει να είναι προσανατολισμένο στο μελλοντικό καταναλωτή, ο οποίος κι αυτός με το δίκιο του, τον τελευταίο καιρό είναι συγκρατημένος και επιφυλακτικός; Λοιπόν, σκοπός είναι το προσωπικό της κάθε επιχείρησης να θέσει τους στόχους που πραγματικά επιθυμεί και πιστεύει πως θα επιτύχει, χωρίς φυσικά να ξεφεύγουν από κάποια ρεαλιστικά πλαίσια. Αφού αποφασιστούν οι στόχοι, και ετοιμαστεί το πλάνο για επίτευξη αυτών, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά η ιδιόμορφη χρονιά που διανύουμε, γι’ αυτό και σημαντικό είναι να ελέγχεται τακτικά η πρόοδος των στόχων που έχουν τεθεί.
(Φιλελεύθερος, 10/01/2010)
Η κάθε επιχείρηση έκανε τον απολογισμό του προηγούμενου χρόνου, και είναι πλέον έτοιμη, σιγά σιγά να θέσει τις νέες γραμμές πορείας του έτους. Την απάντηση προφανώς δεν θα μπορέσει να τη δώσει ο Άγιος Βασίλης, δεδομένου ότι το βάρος της οικονομικής κρίσης ήταν μεγάλο και ίσα που κατάφερε να μοιράσει τα δώρα. Τι πρέπει όμως να καθοριστεί για τη νέα χρονιά;
Η απάντηση είναι απλή. Τι θα κάνει η εταιρεία γι’ αυτή τη χρονιά; Η αναζήτηση πρέπει να εστιαστεί στα ‘τι’ και όχι στα ‘πως’ της υλοποίησης στόχων. Η νέα χρονιά έχει εκ των προτέρων κριθεί ως δύσκολη, κατά την διάρκεια της οποίας ευελπιστούμε να αρχίσει να διαφαίνεται και η ανάκαμψη της οικονομίας μας. Λόγω απολύσεων προσωπικού, μειωμένων κύκλων εργασίας, μειωμένης ζήτησης υπηρεσιών και προϊόντων, το σκηνικό ακόμα είναι θολό, αλλά ο καταναλωτής χρειάζεται βοήθεια να εμπιστευτεί εταιρείες, ώστε να υπάρξει και πάλι ρευστότητα.
Άρα, μήπως, ένα από τα πρώτα ‘τι’ θα πρέπει να είναι προσανατολισμένο στο μελλοντικό καταναλωτή, ο οποίος κι αυτός με το δίκιο του, τον τελευταίο καιρό είναι συγκρατημένος και επιφυλακτικός; Λοιπόν, σκοπός είναι το προσωπικό της κάθε επιχείρησης να θέσει τους στόχους που πραγματικά επιθυμεί και πιστεύει πως θα επιτύχει, χωρίς φυσικά να ξεφεύγουν από κάποια ρεαλιστικά πλαίσια. Αφού αποφασιστούν οι στόχοι, και ετοιμαστεί το πλάνο για επίτευξη αυτών, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά η ιδιόμορφη χρονιά που διανύουμε, γι’ αυτό και σημαντικό είναι να ελέγχεται τακτικά η πρόοδος των στόχων που έχουν τεθεί.
(Φιλελεύθερος, 10/01/2010)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου