Οι εταιρείες, επιχειρήσεις ή οργανισμοί ανακαλύπτουν ολοένα και περισσότερες πρακτικές για να μπορούν να προσφέρουν στους εργαζόμενους τους ένα ευχάριστο, ποιοτικό και αναζωογονητικό χώρο εργασίας. Ένα μικρό συντριβάνι στην είσοδο της εταιρείας, απαλά χρώματα στους τοίχους των γραφείων, χαμηλής έντασης μουσική στη διάρκεια της μέρα, είναι λίγες μόνο μέθοδοι που χρησιμοποιούνται, ώστε ο εργαζόμενος να νιώθει πιο οικείο το χώρο και να μπορεί να αποδίδει στην εργασία του.
Στα πιο πάνω, έρχεται να προστεθεί η επιλογή της διεύθυνσης μιας εταιρείας να παρέχει ένα μικρής διάρκειας διάλειμμα με ατομικό μασάζ. Σκοπός ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι η διαχείριση άγχους που υπάρχει σε μια φορτωμένη μέρα, όπου ο εργαζόμενος εκτελεί ποικίλα καθήκοντα. Μεγάλες εταιρείες επιλέγουν την υπηρεσία του μασάζ με σκοπό να αποφορτίσουν ένα τεταμένο κλίμα που υπάρχει. Για παράδειγμα, μια εταιρεία βρίσκεται κοντά στην ημερομηνία υποβολής μιας πρότασης, οι εργαζόμενοι δουλεύουν νυχθημερόν και η ατμόσφαιρα είναι φορτισμένη, τότε ο διευθυντής επιλέγει να προσφέρει στους υπαλλήλους την υπηρεσία του μασάζ.
Οι εταιρείες που παρέχουν το μασάζ σε εργαζόμενους άλλων εταιρειών, στέλνουν τους χειροπράκτες επιτόπου, και εκείνοι με τη σειρά τους αρχίζουν έναν – έναν τους υπαλλήλους. Το κόστος της συγκεκριμένη μεθόδου είναι συνήθως χαμηλό. Αρκετές εταιρείες επιλέγουν να επωμιστούν το κόστος και να προσφέρουν το μασάζ δωρεάν στους εργαζόμενους. Υπάρχουν και εκείνες όμως που είτε πληρώνουν στο ήμισυ την υπηρεσία ή και καθόλου. Στις περιπτώσεις αυτές, ο ίδιος ο εργαζόμενος θα επωμιστεί μέρος ή ολόκληρο το ποσό και κατ’ επέκταση θα επιλέξει εξαρχής αν θα αφεθεί στα χέρια των ειδικών ή όχι.
Η μέθοδος αυτή είναι απλή, καθόλου χρονοβόρα, και ευχάριστη. Το μασάζ θα χαλαρώσει τους εργαζόμενους, θα τους επιτρέψει να ξεφύγουν έστω για λίγα λεπτά από το φόρτο εργασίας, ώστε να επιστρέψουν στη συνέχεια δριμύτεροι. Ίσως γι’αυτό και στους αγώνες πάλης την ώρα που οι παλαιστές βρίσκονται εντός του ρινγκ ο προπονητής τους κάνει μασάζ.
(Φιλελεύθερος, 7/06/2009)
Στα πιο πάνω, έρχεται να προστεθεί η επιλογή της διεύθυνσης μιας εταιρείας να παρέχει ένα μικρής διάρκειας διάλειμμα με ατομικό μασάζ. Σκοπός ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι η διαχείριση άγχους που υπάρχει σε μια φορτωμένη μέρα, όπου ο εργαζόμενος εκτελεί ποικίλα καθήκοντα. Μεγάλες εταιρείες επιλέγουν την υπηρεσία του μασάζ με σκοπό να αποφορτίσουν ένα τεταμένο κλίμα που υπάρχει. Για παράδειγμα, μια εταιρεία βρίσκεται κοντά στην ημερομηνία υποβολής μιας πρότασης, οι εργαζόμενοι δουλεύουν νυχθημερόν και η ατμόσφαιρα είναι φορτισμένη, τότε ο διευθυντής επιλέγει να προσφέρει στους υπαλλήλους την υπηρεσία του μασάζ.
Οι εταιρείες που παρέχουν το μασάζ σε εργαζόμενους άλλων εταιρειών, στέλνουν τους χειροπράκτες επιτόπου, και εκείνοι με τη σειρά τους αρχίζουν έναν – έναν τους υπαλλήλους. Το κόστος της συγκεκριμένη μεθόδου είναι συνήθως χαμηλό. Αρκετές εταιρείες επιλέγουν να επωμιστούν το κόστος και να προσφέρουν το μασάζ δωρεάν στους εργαζόμενους. Υπάρχουν και εκείνες όμως που είτε πληρώνουν στο ήμισυ την υπηρεσία ή και καθόλου. Στις περιπτώσεις αυτές, ο ίδιος ο εργαζόμενος θα επωμιστεί μέρος ή ολόκληρο το ποσό και κατ’ επέκταση θα επιλέξει εξαρχής αν θα αφεθεί στα χέρια των ειδικών ή όχι.
Η μέθοδος αυτή είναι απλή, καθόλου χρονοβόρα, και ευχάριστη. Το μασάζ θα χαλαρώσει τους εργαζόμενους, θα τους επιτρέψει να ξεφύγουν έστω για λίγα λεπτά από το φόρτο εργασίας, ώστε να επιστρέψουν στη συνέχεια δριμύτεροι. Ίσως γι’αυτό και στους αγώνες πάλης την ώρα που οι παλαιστές βρίσκονται εντός του ρινγκ ο προπονητής τους κάνει μασάζ.
(Φιλελεύθερος, 7/06/2009)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου