Η διαφήμιση είναι το βασικότερο μέσο προώθησης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που παρέχει μια επιχείρηση. Σκοπός της προώθησης είναι να παρουσιαστεί το προϊόν ή η υπηρεσία αρκετά ελκυστική ώστε ο πιθανός πελάτης να απευθυνθεί στην επιχείρηση.
Η επιχείρηση χρειάζεται να ακολουθήσει μικρά βήματα ώστε το μήνυμα της διαφήμισης της να καταλήξει τόσο στην ομάδα ατόμων που στοχεύει η επιχείρηση, με πειστικό και ενδιαφέρον τρόπο. Αρχικά, η επιχείρηση αναζητά την πηγή του μηνύματος αλλά και το μήνυμα που θέλει να στείλει. Το μήνυμα μπορεί να είναι σε προφορική ή σε γραπτή μορφή. Ακολούθως, η επιχείρηση ψάχνει το κανάλι επικοινωνίας με το οποίο θα μεταδοθεί το μήνυμα και τέλος, τον αποδέκτη, ή κατά προτίμηση, την ομάδα στόχο στην οποία απευθύνεται το μήνυμα.
Το μήνυμα που επιθυμεί η επιχείρηση να στείλει πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Ο αποδέκτης αναζητεί στο μήνυμα το στοιχείο εκείνο που τον βρίσκει σύμφωνο και τον ενδιαφέρει. Γι’ αυτό, ένα μήνυμα μεγάλο, είναι καλύτερο να παρουσιάζεται γραπτώς και να είναι σωστά αναλυμένο, αιτιολογημένο και δομημένο.
Η επιχείρηση πρέπει να στοχεύει ώστε το μήνυμα που αποστέλλει να είναι προσαρμοσμένο στον αποδέκτη. Το μήνυμα αρχικά θα προσελκύσει την προσοχή του αποδέκτη, άρα η αυθεντικότητα του μηνύματος είναι απαραίτητη, και στη συνέχεια θα πρέπει να κατανοηθεί όπως η επιχείρηση θα προτιμούσε. Αυτά τα δυο στάδια θα εξυπηρετήσουν το στόχο της επιχείρησης ώστε το μήνυμα να προωθηθεί στο ‘στόχο’ με αποτελεσματικό τρόπο.
Το μήνυμα πρέπει να παρουσιάζει τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο αποδέκτης από την επιχείρηση άρα χρειάζεται να προκαλεί την περιέργεια στον ενδιαφερόμενο. Η διαφήμιση είναι εκείνη που θα προσελκύσει και θα προκαλέσει το ενδιαφέρον καθώς παντός είδους διαφήμιση αποτελεί μια έμμεση επαφή της επιχείρησης με τον υποψήφιο πελάτη.
(Φιλελεύθερος, 1/03/2009)
Η επιχείρηση χρειάζεται να ακολουθήσει μικρά βήματα ώστε το μήνυμα της διαφήμισης της να καταλήξει τόσο στην ομάδα ατόμων που στοχεύει η επιχείρηση, με πειστικό και ενδιαφέρον τρόπο. Αρχικά, η επιχείρηση αναζητά την πηγή του μηνύματος αλλά και το μήνυμα που θέλει να στείλει. Το μήνυμα μπορεί να είναι σε προφορική ή σε γραπτή μορφή. Ακολούθως, η επιχείρηση ψάχνει το κανάλι επικοινωνίας με το οποίο θα μεταδοθεί το μήνυμα και τέλος, τον αποδέκτη, ή κατά προτίμηση, την ομάδα στόχο στην οποία απευθύνεται το μήνυμα.
Το μήνυμα που επιθυμεί η επιχείρηση να στείλει πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Ο αποδέκτης αναζητεί στο μήνυμα το στοιχείο εκείνο που τον βρίσκει σύμφωνο και τον ενδιαφέρει. Γι’ αυτό, ένα μήνυμα μεγάλο, είναι καλύτερο να παρουσιάζεται γραπτώς και να είναι σωστά αναλυμένο, αιτιολογημένο και δομημένο.
Η επιχείρηση πρέπει να στοχεύει ώστε το μήνυμα που αποστέλλει να είναι προσαρμοσμένο στον αποδέκτη. Το μήνυμα αρχικά θα προσελκύσει την προσοχή του αποδέκτη, άρα η αυθεντικότητα του μηνύματος είναι απαραίτητη, και στη συνέχεια θα πρέπει να κατανοηθεί όπως η επιχείρηση θα προτιμούσε. Αυτά τα δυο στάδια θα εξυπηρετήσουν το στόχο της επιχείρησης ώστε το μήνυμα να προωθηθεί στο ‘στόχο’ με αποτελεσματικό τρόπο.
Το μήνυμα πρέπει να παρουσιάζει τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει ο αποδέκτης από την επιχείρηση άρα χρειάζεται να προκαλεί την περιέργεια στον ενδιαφερόμενο. Η διαφήμιση είναι εκείνη που θα προσελκύσει και θα προκαλέσει το ενδιαφέρον καθώς παντός είδους διαφήμιση αποτελεί μια έμμεση επαφή της επιχείρησης με τον υποψήφιο πελάτη.
(Φιλελεύθερος, 1/03/2009)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου